angelicawindahl

Alla inlägg under augusti 2012

Av Angelica Windahl - 30 augusti 2012 14:20

Att veta du gick bort igår gör så jävla ont i mig. Att veta att du lämnat oss för alltid är jätte jobbigt :(. Du var som en extra pappa till mig. Du har ju känt mig sen jag var nyfödd, du fanns alltid när min riktiga pappa inte fanns vill säga hela tiden. Jag vill inte förstå att du är borta :(. Vill att du kommer tbx till oss alla och blir bättre och finns här hos oss! Men nu är du hos din mamma och nu får du vila i fred och vaka över oss alla andra och speciellt Daniel din son. RIP Tommy <3

Av Angelica Windahl - 9 augusti 2012 02:42

Jag har fått se Alice Cooper LIVE! Snacka om att de var det fetaste jag varit med om EVER.. Så jävla glad att jag gick till Liseberg med mamma, moster och min kusin Sonny.. Moster var på Polketen och dansade ifrån 19-23 medans jag, mamma, Sonny, Louise och Viktor var och kollade på Alice Cooper på Stora scen :).. Det var fan mäktigt alltså.. Trodde ALDRIG att jag skulle få se honom live men idag (8/8-12) så fick jag den chansen att kolla på honom! Shiiit, jag ångrar lite att jag gick vid 22:00 då Louise och Viktor gick.. Ville se klart, men Sonny var lite trött också så man fick ju gå :).. Även min älskade kusin Sonny som är 6 år ÄLSKADE ALICE COOPER :D! Så söt är Sonny <3. Tog lite bilder och sånt under konserten :).. Sista halv timmen så var jag, mamma och Sonny vid Polketen och lyssnade på Jive (för dem spelade ikväll). En jävligt lyckad kväll iaf :)..


 

  

Jag och Sonny på Alice Cooper :) <3



Jag, Mamma och Sonny på Alice Cooper :).



Och här är Alice Cooper LIVE !

Min dröm <3 ÄNTLIGEN !



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Bilder

Lite bilder om min vardag, samt annat.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards